Kategoriat
Yleinen

Tule meille osa-aikaiseksi toimintakoordinaattoriksi Ouluun

Tule meille osa-aikaiseksi toimintakoordinaattoriksi Ouluun!

Transfeminiinit ry on kansalais- ja ihmisoikeusjärjestö, joka ylläpitää merkittävää psykososiaalista vertaistukipalvelua, antaa kohderyhmälleen oikeudellista neuvontaa ja kouluttaa myös sukupuoli-identiteettiä ja seksuaalista suuntautumista koskevissa asioissa.

Hamme nyt tiimiimme osa-aikaista toimintakoordinaattoria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Työtehtäviisi kuuluu vertaistukitoiminnan käytännön järjestelyt ja vapaaehtoisten koordinointi. Työssäsi olet avainasemassa toimintamme järjestämisessä ja vakiinnuttamisessa Oulun seudulla. Työ on osa-aikatyötä, ja työtä kertyy noin 4h/viikko. Työ sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle.

Työn menestyksekkääseen hoitamiseen tarvitset hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä itsenäistä työotetta ja itseohjautuvuutta. Olet aktiivinen ja itsenäinen, ja sinulla on ehkä jo kokemusta vastaavista työtehtävistä. Erityisesti arvostamme kokemusta järjestö- ja vapaaehtoistyön parissa sekä ymmärrystä sateenkaarispesifeistä ja erityisesti transspesifeistä kysymyksistä. Lisäksi odotamme perustason ymmärrystä tavallisimmista verkkotyökaluista ja kykyä ottaa uusia työkaluja käyttöön.

Kielitaitovaatimuksena suomi, ruotsi (tyydyttävä) ja englanti (hyvä).

Työ on ensisijaisesti lähityötä Oulun toimistolla, aivan Rotuaarin kupeessa, osoitteessa Pakkahuoneenkatu 12, 4 krs, 90100 Oulu. Samoissa tiloissa toimivat Oulun SETA ry ja Oulu Pride.

Tehtävän palkkauksessa noudatetaan Sosiaali- ja terveysalan järjestöjen työehtosopimusta (Hyvinvointiala HALI ry).

Laitathan vapaamuotoisen hakemuksesi meille ensi tilassa sähköpostitse osoitteeseen info@transfeminiinit.fi. Työn aloitus sopimuksen mukaan mahdollisimman pian, kuitenkin mahdollisuuksien mukaan viimeistään 1.9.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Tanja von Knorring tanja@transfeminiinit.fi , tai järjestö- ja viestintäasiantuntija Elppi Hyvärinen elppi@transfeminiinit.fi.